Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, 'Sepeti onayla' adımında karşınıza çıkan ekrandan 'Üye Olmadan Devam Et' demeniz yeterli. Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden takip edebilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Size gelen SMS ve web sitemiz üzerinden kargo takibinizi yapabilrisiniz.
Nasıl Üye olurum?
Sayfanın sağ üst kısmında yer alan hesabım bölümünde açılan pencereden üye olabilirsiniz.
Aldığım ürünleri nasıl iade edebilrim?
Sitemize giriş yaptıktan sonra Hesabım sayfasında yer alan iade butonuna tıklayarak açılan formu doldurunuz. Ve ürünü size belirtilen kod numarası ile kargoya veriniz.
Ödememi kapıda yapabilir miyim?
Evet siparişinizi Kapıda Ödeme şeklinde verebilirsiniz. Bunun için kargo firması cüzi bir ücret yansıtmaktadır. Ödeme sayfasında bu ücreti görebilirsiniz. Siparişiniz geldiğinde kontrol ederek ödemenizi kargo yetkilisine nakit ya da kredi kartı ile yapabilrisiniz.
Siparişlerden teslimat bedeli alınmakta mıdır?
Hayır ekstra hiç bir ücret talep edilmemektedir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Nasıl sipariş verebilirim?
Ürün sayfasından istediğiniz ürünleri bedenini ve rengini seçerek sepetinize ekleyin. Ardından sepete git diyerek sepet sayfasına ulaşın. Bu sayfada üye girişi yapabilir ya da misafir alışverişi yapabilirsiniz. Bir diğer sayfada ödeme ve kargo yönteminizi seçerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Ödememi nasıl yaparım?
Ödemelerinizi Kredi Kartı ile 3D güvenlikli, Havale/EFT Yöntemi ile ya da Kapıda Ödeme seçeneği ile yapabilirsiniz.
Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?
Üye giriş saufasında Şifremi Unuttum seçeneğine tıkladığınızda kayıtlı mail adresinize şifre yenileme yönlendirme maili gelecektir. Mail hesabınıza giderek gelen maildeki adımları takip ederek şifrenizi yenileyebilirsiniz.
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
Siparişinizi verdikten sonra kargo çıkışınız sağlanmadan müşteri hizmetleri yetkilimizi arayarak teslimat ve fatura bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Hesabım bölümünde bulunan iptal seçeneği ile ya da müşteri hizmetleri yetkilimizi arayarak siparişinizin iptalini sağlayabilirsiniz.
İade ve İptalde Ücret İadesi Nasıl Yapılır?
Kredi ve Banka Kartı ile yapılan alışverişlerde iade ürün elimize ulaşıp kontrolü sağlandıktan sonra tarafımızdan aynı gün içerisinde yapılır. Ancak bankalara göre tarafınıza aktarım süresi 3 ile 15 iş günü arasındadır. Havale/EFT ve Kapıda Ödeme işlemlerinde ise iadeler 5 iş günü içerisinde banka hesabınıza yapılır.
Kredi kartımı nasıl kaydederim?
Güvenliğiniz için kredi kart bilgilerinizi kayıt altında tutmuyoruz.
Ürünlerinizin Kalitesi Hakkında Bilgi Alabilir miyim?
Ürünlerimiz %100 Kendi üretimimiz ve Türk Malıdır. Ürünlerin boy, kumaş ve diğer özellik bilgileri her ürünün altındaki açıklama kısmında belirtilmiştir.
Yanlış ürün gelir mi?
Siparişinizde belirttiğiniz bilgilere göre ürünleriniz hazırlanmakta ve kargolanmaktadır. Yanlış ürün gelme durumu her ne kadar yok demek istesek te %1 ihtimal dahilindedir. Ancak bu durumda hiç bir ekstra kargo ücreti ya da maliyet çıkartmadan değişiminizi ya da iptal iadenizi sağlıyoruz.
Bigdart Müşteri Hizmetleri
0506 153 34 47 - 0212 504 05 07 - info@bigdart.com.tr